DIGITAL STRATEGI

När magkänslan fick avgöra valde Fredrika Rivedal att lämna Bonnier för nya utmaningar på Digital Strategi.

Fredrika Rivedal kommer närmast från Bonnier där hon senast satt som marknadschef med ansvar för prenumerationsaffären. Tidigare har hon varit CRM-specialist med inriktning mot Adobe Campaign. Hon berättar att magkänslan blev avgörande när det kom till att byta arbetsplats.
– Jag har velat arbeta på mindre bolag en tid, men också att få fokusera på digitala affärer och CRM. Det var många rätt direkt och det kändes rätt från första intervjun, så magkänslan fick avgöra!
När Fredrika inte är en digital expert så aktiverar hon sig gärna genom löpning och längdskidor, så mycket hon hinner med! Hon är nämligen också mamma till en ettårig son.

Välkommen Fredrika! Du kommer garanterat trivas bland alla löpningsfantaster och aspirerande tennisproffs på Digital Strategi.

Skriv upp dig på vårt nyhetsbrev!

Välrenommerade Frippe Stenberg ansluter

Välrenommerade Frippe Stenberg ansluter

Vi utökar för att utvecklas. Därför letar vi talanger och kompetenser som ska göra oss till ett ännu bättre bolag. Vårt senaste tillskott är Frippe Stenberg med ett välfyllt CV. Med en bakgrund som marknadschef på Tele2 och chef för digital utveckling på Scandic...

Nytt partnersamarbete med Faarup & Partners

Nytt partnersamarbete med Faarup & Partners

Det senaste året har visat värdet av att ha en digitalt mogen organisation. Vinnare är de som har en innovationskultur och snabbt kan ställa om, medan övriga har det motigare. En naturlig följd är att den redan höga utvecklingstakten ökar ytterligare och behovet av...

Digital Strategis hållbarhetsarbete uppmärksammas med medalj

Digital Strategis hållbarhetsarbete uppmärksammas med medalj

När EcoVadis slutfört sin granskning av Digital Strategis CSR-arbete stod det klart att de är ett av de företag som uppfyller kraven för silvermedalj. Inom sin bransch rankar Digital Strategi Skandinavien högre än 4 av 5 bolag vilket är ett kvitto på att...