DIGITAL STRATEGI

Deryn-Lee blir med sin seniora erfarenhet inom digital marknadsföring ett viktigt tillskott när vi går in i en höst fylld av nya spännande uppdrag. Hon kommer närmast från resekoncernen TUI där hon axlade rollen som Nordisk Programmatic Manager med strategiskt kampanjansvar och allt programmatiskt köp av media för TUI i de nordiska länderna.

Vad såg du som den största utmaningen i din tidigare roll?
– De främsta utmaningarna var att utveckla gemensamma processer och en tydlig datadriven struktur för alla fyra marknader. Med syfte att arbeta enhetligt och skapa värdefulla synergieffekter och driva kvalitativ trafik till respektive marknads sajt.

Vad var det som lockade dig till oss?
– Jag har haft flera olika roller både på strategisk och operativ nivå i olika branscher. Att få hjälpa varierande kunder med min kunskap och erfarenhet att nå sin fulla potential inom digital marknadsföring, var det naturliga steget att ta för mig. Digital Strategi kändes helt rätt redan efter första intervjun med Madeleine.

När Deryn-Lee inte är digital strateg umgås hon gärna med vänner och familj, gärna över en bit mat. Och så fort världen öppnar upp sig igen packar hon väskorna och tar med sig sina tonårsbarn och fästman på en ny resa för att fortsätta upptäcka världen.

Skriv upp dig på vårt nyhetsbrev!

Amanda Ravandoni till Digital Strategi

Amanda Ravandoni till Digital Strategi

Vi välkomnar Amanda Ravandoni till Digital Strategi. Amanda har den unika kombinationen av att både vara en riktig struktur- och processnörd och samtidigt en påhittig kreatör. Egenskaper vi uppskattar högt hos oss. Hon kompletterar vårt team av process och...

Vi har flyttat!

Vi har flyttat!

Vi bor numera i ett av Stockholms välkända landmärken. Närmare bestämt i den berömda jugendfastigheten på Torsgatan 26 som 1906 byggdes för Stockholms Gasverk. Här möte historia framtid och idag är det United Spaces nya spännande mötesplats och co-working koncept. Här...

Nytt partnersamarbete med Faarup & Partners

Nytt partnersamarbete med Faarup & Partners

Det senaste året har visat värdet av att ha en digitalt mogen organisation. Vinnare är de som har en innovationskultur och snabbt kan ställa om, medan övriga har det motigare. En naturlig följd är att den redan höga utvecklingstakten ökar ytterligare och behovet av...