DIGITAL STRATEGI

Vi utökar för att utvecklas. Därför letar vi talanger och kompetenser som ska göra oss till ett ännu bättre bolag. Vårt senaste tillskott är Frippe Stenberg med ett välfyllt CV.

Med en bakgrund som marknadschef på Tele2 och chef för digital utveckling på Scandic hoppas och tror vi att Frippe ska hjälpa oss att ta nästa nivå i kontaktbyggande och digital strategi.


Välkommen Frippe! Vi är helt säkra på att du kommer trivas i gänget.

 

Skriv upp dig på vårt nyhetsbrev!

Nytt partnersamarbete med Faarup & Partners

Nytt partnersamarbete med Faarup & Partners

Det senaste året har visat värdet av att ha en digitalt mogen organisation. Vinnare är de som har en innovationskultur och snabbt kan ställa om, medan övriga har det motigare. En naturlig följd är att den redan höga utvecklingstakten ökar ytterligare och behovet av...

Vi välkomnar tidigare marknadschefen och CRM-specialisten

Vi välkomnar tidigare marknadschefen och CRM-specialisten

​ När magkänslan fick avgöra valde Fredrika Rivedal att lämna Bonnier för nya utmaningar på Digital Strategi. Fredrika Rivedal kommer närmast från Bonnier där hon senast satt som marknadschef med ansvar för prenumerationsaffären. Tidigare har hon varit CRM-specialist...

Digital Strategis hållbarhetsarbete uppmärksammas med medalj

Digital Strategis hållbarhetsarbete uppmärksammas med medalj

När EcoVadis slutfört sin granskning av Digital Strategis CSR-arbete stod det klart att de är ett av de företag som uppfyller kraven för silvermedalj. Inom sin bransch rankar Digital Strategi Skandinavien högre än 4 av 5 bolag vilket är ett kvitto på att...