DIGITAL STRATEGI

När vi gick in i året hade vi ambitiösa planer för vår egen verksamhet, och våra uppdragsgivare hade många spännande projekt på gång. Vi var minst sagt peppade och såg med tillförsikt fram emot ett kanonår. Så kom pandemin. Agendorna byttes ut mot krisplaner och riskminimering. Snabb omställning och helt nya förutsättningar.

Snabb omställning i ny, och minst sagt utmanande verklighet

För några dagar sedan fick vi ett paket. Ett ”party kit” från Dagens Industri med meddelandet att vi även i år blivit utsedda som Gasellföretag! Vi är självklart stolta över att vi lyckas fortsätta växa, med lönsamhet. Även när förutsättningarna är minst sagt utmanande.

Om Digital Strategi

Digital Strategi är en digital transformationsbyrå som utvecklar uppdragsgivarnas människor, teknik och affärsprocesser så att deras digitala affärspotential kan förverkligas fullt ut. Digital Strategi Skandinavien AB är partnerägt och har sedan starten 2011 vuxit med lönsamhet och driver idag framgångsrikt kunduppdrag i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Frankrike.

Skriv upp dig på vårt nyhetsbrev!

Vi har flyttat!

Vi har flyttat!

Vi bor numera i ett av Stockholms välkända landmärken. Närmare bestämt i den berömda jugendfastigheten på Torsgatan 26 som 1906 byggdes för Stockholms Gasverk. Här möte historia framtid och idag är det United Spaces nya spännande mötesplats och co-working koncept. Här...

Nytt partnersamarbete med Faarup & Partners

Nytt partnersamarbete med Faarup & Partners

Det senaste året har visat värdet av att ha en digitalt mogen organisation. Vinnare är de som har en innovationskultur och snabbt kan ställa om, medan övriga har det motigare. En naturlig följd är att den redan höga utvecklingstakten ökar ytterligare och behovet av...

Vi välkomnar tidigare marknadschefen och CRM-specialisten

Vi välkomnar tidigare marknadschefen och CRM-specialisten

​ När magkänslan fick avgöra valde Fredrika Rivedal att lämna Bonnier för nya utmaningar på Digital Strategi. Fredrika Rivedal kommer närmast från Bonnier där hon senast satt som marknadschef med ansvar för prenumerationsaffären. Tidigare har hon varit CRM-specialist...