DIGITAL STRATEGI

De senaste årens stadiga tillväxt har både gjort det nödvändigt och möjligt att flytta till större lokaler. Under hösten 2018 har vi flyttat till en underbar lokal vid Karlaplan. Från de två planen högst upp i huset har vi utsikt över Valhallavägen och Gärdet. Övre plan är en välplanerad konferens- och loungevåning med ”hem-känsla”. Paradvåningen en trappa ned har varsamt gjorts om till en rogivande kontorsmiljö i sober design, med ljusa och luftiga sammanträdesrum.

– För mig är det viktigt att våra lokaler ska spegla och stötta vår kultur och vilka vi är. Vårt mål har varit att lokalen ska kännas familjär, genuin, äkta, personlig, avslappnad, kreativ, social och välkomnande för samarbete. Det ska kännas mer som ett ”hem” än som ett vanligt kontor. Den ska spegla hur jag vill att medarbetare och kunder ska känna att det är att jobba hos oss och med oss. Vi har hittat en lokal att trivas och må bra i, med rum för såväl kreativitet som för koncentrerat arbete, och reflektion, säger Allan Russel, CEO Digital Strategi Skandinaven AB.

Det nya kontoret ligger på Erik Dahlbergsallen 15, på plan 6 och 7, i korsningen med Valhallavägen.

Skriv upp dig på vårt nyhetsbrev!

Vi har flyttat!

Vi har flyttat!

Vi bor numera i ett av Stockholms välkända landmärken. Närmare bestämt i den berömda jugendfastigheten på Torsgatan 26 som 1906 byggdes för Stockholms Gasverk. Här möte historia framtid och idag är det United Spaces nya spännande mötesplats och co-working koncept. Här...

Nytt partnersamarbete med Faarup & Partners

Nytt partnersamarbete med Faarup & Partners

Det senaste året har visat värdet av att ha en digitalt mogen organisation. Vinnare är de som har en innovationskultur och snabbt kan ställa om, medan övriga har det motigare. En naturlig följd är att den redan höga utvecklingstakten ökar ytterligare och behovet av...

Vi välkomnar tidigare marknadschefen och CRM-specialisten

Vi välkomnar tidigare marknadschefen och CRM-specialisten

​ När magkänslan fick avgöra valde Fredrika Rivedal att lämna Bonnier för nya utmaningar på Digital Strategi. Fredrika Rivedal kommer närmast från Bonnier där hon senast satt som marknadschef med ansvar för prenumerationsaffären. Tidigare har hon varit CRM-specialist...