DIGITAL STRATEGI

Den kreativa mångsysslaren Alexander Antonov som både startat ett onlinegalleri för exklusiv konst och genomfört en Ironman är ett av höstens flera nyförvärv.

Alexander är i grunden konsult inom digital marknadsföring och har efter en tid på byrå jobbat direkt för olika bolag, där han ansvarade för att driva försäljning, trafik och member/customer acquisition på bl a Tradera/eBay, Stardoll, Orkla och Barnebys.

Hans expertis ligger inom onlinemarknadsföring, affärs- och produktutveckling, webbanalys och konverteringsoptimering. I hans tidigare roller har han haft övergripande ansvar för att ta fram digitala strategier och identifiera rätt KPI:er som säkerställer tillväxt och ökad försäljning.

– Jag ser fram emot att hjälpa våra kunder att nå sina marknadsförings- och försäljningsmål i de digitala kanalerna. Jag har jobbat med olika typer av kunder, både stora och små, och inom olika branscher, både på den svenska och den internationella marknaden.
Erfarenheten och kunskapen jag har fått från att jobba med den digitala affären inom olika branscher gör att jag ofta kan komma med olika infallsvinklar och lärdomar som kan vara mycket givande i att utveckla affären i en annan bransch.

Skriv upp dig på vårt nyhetsbrev!

Vi har flyttat!

Vi har flyttat!

Vi bor numera i ett av Stockholms välkända landmärken. Närmare bestämt i den berömda jugendfastigheten på Torsgatan 26 som 1906 byggdes för Stockholms Gasverk. Här möte historia framtid och idag är det United Spaces nya spännande mötesplats och co-working koncept. Här...

Nytt partnersamarbete med Faarup & Partners

Nytt partnersamarbete med Faarup & Partners

Det senaste året har visat värdet av att ha en digitalt mogen organisation. Vinnare är de som har en innovationskultur och snabbt kan ställa om, medan övriga har det motigare. En naturlig följd är att den redan höga utvecklingstakten ökar ytterligare och behovet av...

Vi välkomnar tidigare marknadschefen och CRM-specialisten

Vi välkomnar tidigare marknadschefen och CRM-specialisten

​ När magkänslan fick avgöra valde Fredrika Rivedal att lämna Bonnier för nya utmaningar på Digital Strategi. Fredrika Rivedal kommer närmast från Bonnier där hon senast satt som marknadschef med ansvar för prenumerationsaffären. Tidigare har hon varit CRM-specialist...